TRIST!

Idag är det depp, depp igen! Vill bara lägga mig och gråta. Inte för jag är hungrig men för jag känner mig DEPPIG! Är så trött idag. Sugen på något gott och allmänt blä! Igår hade vi iallafall en trevlig dag. Var i Lillögda och sola, barnen lekte så att det stod härliga till och dom andra grillade med alla de tillbehör! Jag höll mig! Var inte ens svårt igår men idag känns det värre. Vädret var inte perfekt frös en hel del men det kan man ju bota med kläder. Idag har vi en hemma dag hade ju hoppats på att åka upp till Storbäck med min familj och träffa min släkt. Frågade min gubbe tidigare om han ville han har aldrig svarat ordentligt så vart inget av det! Var nyss ut och kratta men min axel är långt ifrån bra. Blir snart galen av det försöker bita ihop och inte klaga men det knakar i nacken och gör ont då jag ligger på den. Dessutom tappar jag synen. Känns verkligen att jag körde bil igår. Just bilkörning gör att det blir jätteont i axeln tror jag spänner mig omedvetet el så. Barnen är ute och leker. Elina cyklar på riktigt nu helt själv, min stora duktiga tjej! Emanuel har ju punka på båda sin hojjar jag måste verkligen se till att fixa det! Han har dock inte gnällt dom senaste dagarna men cykeln för han är favortisaken nr 1 förutom fyrhjuling då.. ;) Få se vad kvällen bjuder på helst vill jag dra täcket över skallen men det går ju inte!! Var rädd om Er! Puss!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Men vännen det är verkligen jobbigt för dej. Tänker på dej å hoppas att dessa sistar dar bara går SÅ fort. Å komihåg!!! Dett är ju bara TILLFÄLLIGT är ju övergående. Du får njuta extra av den goda maten senare å speciellt den dära goa grill biten.

Kram på dej!!!!!

2011-04-24 @ 06:25:10
Postat av: Jossan

Känner med dig...men som sagt det är bara 2!! dagar kvar tills OP. Inte länge nu.

Tråkigt att du inte fick åka till Storbäck. Hade ju varit kul för dig nu när allt känns depp. Hmm. Det är ju de små sakerna som gör en glad :) - hoppas gubben kommer på andra tankar.



Många styrkekramar!

2011-04-25 @ 09:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0