Var är den där energin???

Alla säger att man ska bli pigg efter några dagars fastande men var är det? Magen skriker, jag vill spy av hunger. Förut så var man slut av att man är fet men nu är man ännu mer trött av att gå på ingen fast föda! Jag är så ARG på mig själv som gjort detta. Som inte klarat av att hålla min vikt! JAAA jag vet snart är det över men just nu känns en vecka så förjävla långt bort att det är sjukt. Varför får man inte dricka light läsk???? Det kan man ju dricka sig mätt på! Smakar iallafall nått. Blää Urk! Magen rinner och jag är totalt SLUT! Idag har jag plockat som vanligt, kastat in tvätt, gått en sväng med hunden, cyklat med Elina, fixat lunch till barnen plus extra barnet. Sen har vi hunnit sola en stund el vet inte om det vart så mycket sola men gjorde ett gott försök! Barnen gick in i snickar boa och fixa lite. Är svårt hitta på något då det är blött och halv snöigt på de flesta ställen. Längtar till Fredag då vi är ledig allihopa kommer bli trevligt! Just nu längtar jag till min 3e påse Modifast så slipp man vara så hungrig men vill inte ta den än för då blir de för tidigt inför kvällen! GUD vad jag längtar till operations dagen för sen slipper man känna denna hunger, hoppas jag. Blir tvärtom istället man blir för fort mätt.. ;) Bättre det iallafall. Ska bli spännade läsa detta om ett år hur jag upplevde allt och hur jag mår då! Hoppas Ni alla där ute har det mysigt! Kramar från ett trött fetto!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0