Ett tryck här..

Skriv lite där och fingra lite, SÅDÄR! Titta jag hitta min blogg.. :)

Hur mår NI? Jag mår bra har tom fått mer gråastrån är ju ett år äldre numer! Dock bara 22 men ser ju ut som 19! Så jätteilla är det ju inte. Är då inte lika glömsk som en till 77a som totalt glömt hur många år hon var, hahaaa! Söt! Du vet vem du är.. ;)

Vad händer hos er då? Här är de mesta sig likt. Dagarna är betydligt ljusare och solen värmer. Tog en tur med hundarna mot älven idag och var tvungen stå still lääänge där solen sken de var så ljuvligt underbart!
Igår börja manne gå på ÅIK´s ungdomsgård det tyckte han var jättekul så kommer bli varje Tisdag han springer där. Det känns jättebra eftersom han varit lite svår att få och börja med nån aktivitet som är "hans". Dessutom så får dom testa många olika saker där som bakning, musik m.m

Hemmavid händer de snart. Tvättstugan ska renoveras! Gud så underbart super härligt! Barnen kommer få varsin garderob där inne så jag kan sortera upp skor, pjäxor, vantar, hjälmar och gud vette allt! Mycket och hålla rätt på nu med gympa, badhus, ridning, fyrhjulingskörning och allt annat dom hittar på! :)
Men det hör ju barnen till!

Imorgon ska jag jobba på ett nytt ställe, ska städa på högstadiet. Jätteroligt att få komma ut meeeen jag börjar sex på morgon!! URK! Nåja har ju bara mig själv och klä så hinner ju vakna i godan ro!

Måste bara skriva här att idag fyller moster´s hjärta hela ETT år! Var tar tiden vägen?? Lill gull ungen som jag saknar så mycket. Som tur är kommer dom till Umeå snart..:)

Nu blir de tv tittande innan sängen!

Kramar!





Kommentarer
Postat av: MrsP

Haha! Ja det där med att räkna hur gammal man är verkar vara något jag förträngt. Jag slutade nog fylla efter trean och nollan ;)



Annars bara bra med oss! Idag var vi på ÖF och hade jättetrevligt. Killarna roade sig som kungar. Var en trevlig ÖF så dit kommer vi att gå fler gånger.



Va roligt att ni ska renovera!!!! får du välja inredning eller har ni kommit överrens tillsammans kanske? så roligt när det blir som man vill ha det.



Hoppas det går bra imorgon.

Kramar.

2011-02-09 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0