Vååååren!

Idag kändes det ända in i hjärtat att våren är på G! Var så varmt i solen tyvärr försvann den fort! Men var ändå varmt i luften!
Vi hann en sväng på draghunds SM i Gafsele men de var inte speciellt skoj för man såg ju inget.
Efter de så tog vi skotrarna på rasttur, sen har vi dragit fram pulkan så den är redo förhoppningsvis så blir de ännu finare väder nästa helg!

Just ja var ju och klippte mig oxå! Helt GRATIS en jätteduktig tjej som läser till frisör som har ett projekt där dom klipper arbetslösa och sjukskrivna. På marknaden skulle dom tydligen oxå vara här och sätta slingor i håret (låtsas som är typ rosa och så) Det lär ju Elina ÄLSKA!

För övrigt har jag ju varit till Umeå för att få min mask och jag försöker skoja, skämta och tycka det är kul. Men det är INTE kul! Mår skit men får försöka stå ut och hoppas de bara är tills vikten börjat dala! Det känns ju lite som panik känsla mellanåt när man andas i den där! Hittills har jag slitit av den i sömn och stängt av apparaten i sömt. INTE bra då det tydligen är super viktigt att använda den fram tills operationen. Man kan ju inte dölja hur man använt den heller för det är ju chip i så dom ser ju allt!
Nåja får hoppas jag behåll den på i natt..:P

Nä nu ska jag gosa ner i soffan!

Ha en mysig kväll alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0