Varför säger man GOD...

GOD MORGON... Finns det folk som faktiskt älskar att vakna till väckar klockan??!!
Är det skönt och vakna till en skrällande signal som ekar i skallen??!!
OCH just precis DÅ sover man som absolut GODAST!
Nä fy fan fram för ett Sverige med flex! ;P Flexa till man orkar gå upp, flexa lång frukost, flexa påklädning o sv.

Nåja nu när jag fått gnälla av mig om mina älskade mornar så ska jag berätta att idag åker jag mot Umeå.
Nr till Kirurgen i Lycksele är inprogramerat så tomorrow morning ringer jag dit! Ska gnälla ännu värre än vaaanligt så det går fort!
Blir skönt slippa köra till Umeå ska lifta med en kär, go, snäll och otrolig vän!
Sen tar jag bussen hem imorron! Ska ju hinna träffa syster och mamma och E med. Blir ju göra Umeå var ett bra tag sen jag var in i centrum blir roligt se om det hänt mycket där!

Tvättstugan går fort framåt längtar så till jag ser slut resultatet! Tror jag oxå ska passa på att gå in på en färg affär i Umeå och kika lite färger till lill toan! Vill ha en varm färg där inne, har NI något förslag?

Oj vad klockan tickar måste ta Elina på dagis nu!

Puss på Er!



Kommentarer
Postat av: Mrsp

Är det Magnus själv som renoverar tvättstugan eller har ni fler som är med?



En varm färg...det skulle väl vara nåt åt det gula/orangea hållet men sånt kan ju vara så tråkigt. Vad är det nu för färg? - om det inte är vitt kanske någon ton åt det gräddvita hållet eller någon beige av nåt slag. Låter ju som ett jättetråkigt färgval men tänkte om det är en liten toalett så blir det ju mer rymd med någon ljus färg...

Du får väl annars tips på färghandeln där brukar man ju hitta lite mer.

Lycka till!

2011-02-22 @ 08:27:14
Postat av: Jennie

Nä vi har lejt bort renoveringen! :) Så allt som jag/vi behöver göra är att fylla den klara tvättstugan och de gör jag gäärna! :P MM hade hittat en jättefin färg men minns inte var nackdelen med nätet, hehee! NÅJA de löser sig!

2011-02-22 @ 09:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0