Depp?!

Har filosoferat om en sak. Tänkt på det här med att männskor ofta kan hamna i depp tider på höst/vinter/vår men vette rackaren om man någonsin hört om någon som hamnar i sommardepp?? Finns de?
Och hur kan de egetligen komma sig att man blir mer deppig vissa perioder på året än andra? Visst är hjärnan/människokroppen rätt lustig?

Imorgon är de tänkt att jag och barnen ska åka till Umeå vi ska bo hos mamsen. Ska hinna med besök på Leos lekland, shoppa lite och ev hälsa på vänner. Det blir roligt! Skönt komma bort lite.
M åker ju till gbg de lyllot!! E så äckligt avundsjuk, vill oxå! Men omständigheter och pengar gjorde att jag inte kunde åka med, snyft! Funderar faktiskt på att ta föräldra ledigt och åka dit med Elina! Men vi får se hade velat flyga i sådana fall! Tänk och få vara med då han fyller ett år!! :D Moooster´s kille!

Sitter och fördriver tiden just nu, för väntar på samtal från Lycksele vill höra om det någonsin kommer bli en operation, just nu känns det INTE så! Less på att vänta!!

Senaste veckan har ju bestått av massa spya, kräka och illa luktande fiiisar! Vi har alla gått genom magsjuka el som jag kallar de utrensning av slagg produkter.. ;) Låter liiite coolare! Så nu får vi hålla tummarna att vi slippet det på ett tag.
Värst är att Elina har lyckats få massvis med kräka över sin tapet och det lär ju aldrig gå bort? Nån som har tips? Blir nog att måla om i hennes rum. El så får jag möblera om liite så det inte syns för luktar gör de inte vad jag känner iallafall!

Nu ska jag njuta klart av min kaffekopp! Kramar på er alla!


Kommentarer
Postat av: MrsP

Jag skyller på bristen på ljus, det får mig deppig och den långa väääntan på våren. Den känns ju så otroligt långt borta så här i januari. Tur man bor i södern så att vårkänslorna kommer tidigare, mars nånting. Bara 2 månader kvar cirkus.

Sommardepp kan man nog oxå ha, är ju så mycket press på att visa upp naken hud och kropp så det förstår jag.



Roligt m Gbg resa synd att du inte kunde bli med. Du får ha så trevligt i Ume istället, du och barnen.



Puss och kram

2011-01-20 @ 09:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0