Hooooooooooost!

Jag är LAT, vrålar det HÖGT..!! Så sköönt och vara lat, bara göra det som mååååste göras!
Men imorgon ska städrocken på och skottas upp lite snö runt huset m.m

Idag har Mannepanne varit och handla en ny fyrhjuling gissa om han är som en TUPP!! Söööt Unge var dock lite svårt förklara för han hur man prutar..;) Det är ju en viktig del då man handlar begagnat! :) Frågar man han va den kosta så var de femhundringar och hundringar.. hahaa!
Hoppas nu bara den håller annars blir han lessen.. :(

Elina har köpt hans gamla för en nätt summa. Så hon är jätteglad med! Nu har dom varsinn och känns konstigt att barnen är så stora att dom har varsin.

Julen var som sagt väldigt fiiin och nyår med!
Tomten kom till oss och tom manne som slutat tro på han är öööövertygad om att den riktiga tomten var här! Och de var han juh..;) Kommer läggas upp bilder när jag fått fram kabeln och laddat över dom..:) 
Moster älskling var inte heller rädd för röda gubben som 'är så snäll han hämta paket men tror han gillade snörena på paketen bäst..:) 

Längtar tills dom kommer tbax en andra sväng..! Hoppas bara jag är ledig så vi verkligen får umgås och att inte tempen visar minus 35 grader!  

I helgen fick jag en snilleblixt nu i vår ska jag ta och rensa ut mannes rum och tapetsera om det, all by myself! Fick ju lära mig hur man gör då jag tapetsera med M´s mamma och nu tänk jag ge mig på det! Var faktiskt riktigt roligt.
Förarbetet är int världsroligt men M ska hjälpa mig! Ska bara höra vad han vill ha för färger hans rum är ju inte jättestort så måste nog få lite ljusare ton ev en fond vägg dock så är jag lite feg för mönster passning har aldrig testat de men kan ju inte vara såå svårt..!!
Är det någon som har en rolig ide är ni välkomna skriva en kommentar.
Ska inhandlas ett skrivbord med så han får det för tror han skulle gilla det då han är såå duktig på att rita och bygga lego m.m..!

Älskade ungar!
Elina är dock ett kapitel för sig men är ju snart i den berömda sex års åldern såååå! Man har det man gör..;)
Hon ska oxå få ett skrivbord sen, hennes små möbler har plockats ut så det blir mer plats. PÅ hennes lista över måste är det en madrass till sängen som ska fixas. Allt tar lite längre tid här dock då det inte finns nå affärer.. heheee!

Nä nu ska jag se tv sen försöka sova har ju som vänt dygner helt galet under all ledighet...!

Kramar!



Kommentarer
Postat av: MrsP

Men sååå skönt att vara lat, varför göra nåt om man inte måste. Bara en själv som håller i piskan.



Du det är inte alls svårt med mönsterpassning. Är bra om man är två som du säger och har bra med tålamod.

Det kommer bli skitsnyggt, väntar med spänning på resultatet!

2011-01-04 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0