Jahaa...



Då var det dax för nästa sjukdom!
Man kan bli galen är som att när en sak väl smittat kommer nästa och nästa... Alla småbarnsföräldrar vet nog vad jag pratar om. Värst är nog första året på dagis då man har mer VAB än jobbdagar..:P
Ca 35 förkylningar ska man ha innan man börjat bygga upp immunförsvaret har jag hört någonstans?!
Har dock läst om vissa föräldrar som inte alls sätter barnen på dagis så fort dom är lite snorig men då kan man  baske mig ju nog aldrig jobba! Snor är jag inte rädd för och barn orkar på ett helt annat sätt än vi och ibland tror jag de är mer skada att ha dom hemma på en ggn än att låta dom gå på dagis. Dom behöver lite skit i kroppen för att bygga upp sig! Men det är VAD JAG TROR! Och dom gånger barnen är SJUK så märks det tydligt! Vet man ju själv att man kan va lite snorig på morgon men under dagen är man fit for fight!

Helgen som var spenderade vi i Umeå barnen och jag var på leo´s lekland uppskattat besök. Hittade en massagefåtölj som jag bara var tvungen testat och oooj va skönt den knåda..! Riktigt nice för och vara en maskin! Hann med massor med shoppng fick mig ett par nya byxor, två par skor, en madrass till Elinas säng och lite annat smått och gott. Present till lilla E som snart fyller ett m.m
Tiden gick fort men var skönt åka hem på Söndagen! Gillar att fara bort men kan inte rå för de att jag lika fort får hemlängtan!

Snart fyller man ju 22 igen så tänkte göra en önskelista:

Fettsugning av armar
Bröstoperaton
Nya Fötter
En heldag hos frissan

Hahaa... nää här kommer den riktiga..

Kärlek
Kramar
Pussar
SEMLOR
Digitaltermometer
En helg med M utan barn gärna på hotell men hemma går oxå jäättebra
Ett bad i badkar
Ansiktsbehandling
Massage
Sockar
Volbeats album ( inte de senaste för de har jag)
Konsert biljetter

Tja de var väl liiite iallafall av de jag kan tänka mig..;)

Må då säga att denna vinter är rolig väderomslag hela tiden! Imorse var de minus 27. Mitt på dagen idag så tvärvände det och vart minus 15 och stora lapphandskar föll!

Men nu ska jag va med lillan!

Pyssar!



Kommentarer
Postat av: MrsP

Du glömde lägga till kryssningsbiljetten ;)

2011-01-26 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0