Kill Me är liiika bra!!

Bara skrot av kärringen ändå.
Ont i arm fan och trött som en gnu! Känns som jag inte sovit en blund fast jag somna efter elva igår. Är så trött på skiten så jag vet snart int vad jag ska göra. Varför ska allt ta sån tid???!!

Vet Ni hur det känns att var eviga dag vakna lika trött som man är när man lägger sig?? Aldrig riktigt bli pigg...
Nåja nog om de.

Idag ska jag ta barnen och åka till en back blir greajt, dom ska få leka av sig lite. Har redan kastat i tvätt och tömt diskmaskinen så det är avprickat.
Ska rensa garderober med ett evighets göra som jag gjort två ggr förr men ändå är de lika fullt igen.

Vill höra musik på högsta volym så som jag alltid gjorde förr då man levde ensam men de går ju inte nu M är ledig idag. Vissa saker är jobbig då man är sambo den där när man får lusten och bara vill en sak men det går inte perioden..!!

På Söndag el Måndag kommer dock syster och lill E tbax blir roligt få rå om dom ett tag ska besöka vår morfar vi hinner nog inte så mycket mer för sen åker hon nedåt igen förstår ju att hon längtar hem till sitt det gör man ju alltid då man vart borta ett tag.

Nä nu ska jag ladda in lite nya bilder..

Kjamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0