Kockar som Rockar...

Just nu är Magnus och Emanuel i köket och fixar pizza, myyyyyyys! Har en känsla att det kommer bli super gott!
Så härligt och Emanuel är på strålande humör.
Han hade ju ett av sitt utbrott på dagen då man bara vill bryta ihop och det skär i en. Men han måste ju kunna ta ett nej!

Elina nöter Super Mario hon gillade verkligen det spelet och jag med trots M tyck jag är sämre än en tvååring men han får ju ett gott skratt iallafall då jag nästan vevar ner vardagsrums inredningen!

Känns bättre nu igen även om tidigare inlägg var sköönt skriva ur sig för ibland känner man så. Men nu när M är hemma så är det bättre!

Måste bara säga en sak alltså Emanuel har börjat säga ooofta och psst! Gudars minns då man själv konstant hade såna där ord för sig TYP!! ;O) och när man spotta öööverallt hela tiden för de var ju cooolt!
Hahaa..!! Nåja! Bara gilla lääget! OFTA!

Ha en mysig Fredag!

PST! Ni som känn oss kan ju fråga Magnus vad han EGENTLIGEN drömde i natt??!!

Kommentarer
Postat av: MrsP

Ja guu, undra vad man själv sa i den åldern. Eller när vi hängde. Jag tror jag har förträngt det eller så har jag bara glömt.

Spotta haha! det kommer jag däremot ihåg och hur man tyckte det var coolt att slänga godispapper bara sådär, coooolt ;)

2011-01-28 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0