Lördags Njutning..!!



DAMN vilken goood glass..!! TaMejFan bättre än en ooorgasm....!! :D Detta är helt min smak!!

Vad har hänt hos Er då?? Här hade vi igår besök av vänner vart en jättetrevlig kväll med många skratt och tävling i vem vill bli miljonär. Tiden gick fort.

Idag har vi haft en lång sovmorgon jag var uppe först av alla la mig på soffan och slog på Ring så Spelar vi!! Snacka om tant varning men tro mig de kan jag leva med.. ;) Barnen låg och kikade tv i sina sängar till tjugo i tio!
Svärföräldrarna kom förbi en sväng och prata en liten stund sen vart de en promenad med hela familjen och voffsarna runt skoterspåren. Men eftersom jag fortfarande inte äger några täckisar så frös jag om mina ben!
Fast vem kan man skylla för de?? Bara bita ihop..;)

Ikväll hoppas jag på en lugn och skön afton. Till middag serveras sallad och vitlöksbröd.
Imorgon kommer äntligen min kära syster och gooooaste Elias till oss även om de bara är för en natt el två så blir det jätteskoj!

Ha en skön Lördag!



Kommentarer
Postat av: MrsP

Ohhh det där är min favorit glass all time! och då är jag inte så förtjust i glass ;P



Igår var vi bortbjudna på middag. Riktigt trevligt vare. Oxfilé och potatisgratäng mums

Kidsen fick somna sött i sina resesängar och sen åkte vi hem bortåt 12 snåret. Killarna är så duktiga och snälla =)

Idag ska vi ut en sväng och handla inför deras 1-års kalas.



Ha en fin dag vännen.

Kram

2011-01-09 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0