MittIVeckanIgenNuDå!

Men oj snart har Onsdag gått juh!
Härligt, betyder ju helg snart. Vart utringd på jobb så hann inte med att städa undan julen på dagen men ska ta de nu tror jag. Lika och få det gjort då kan jag byta gardiner imorgon så får man lite nytt vinter fint.

Imorgon ska ju Trixi på allergi utredning så vi får se varför hon kilar sig om dom nu kan hitta svaret. Tyvärr är det ju inte gratis och gå till vetrinären. Kommer väl gå minst 2000 imorgon och fortsättningen vill jag inte ens tänka på dock verkar försäkringen täcka om det visar sig att hon lider av allergi.
Hoppas iallafall det är något som går att bota så jag inte ska måsta proppa i henne dyra medeciner.
Hon verkar ju inte lida så hon har ont men måste vara påfrestande att klia så som hon gör.

E ganska seg nu så blir nog inte mer uppdatering för tillfälle..;)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: MrsP

Hur går det med voffsingen och hennes allergi?

2011-01-17 @ 09:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0