Nytt år!

Happy New Year!! Bättre sent än aldrig!!
Oj vilken mysig jul vi haft! Helt satans världens bästa! Så det nästan kom en tår på självaste julafton. Jag har inte alltid kunnat ge som jag velat men i år har jag kunnat!!
Mamma med gubbe uteblev dock var för kallt. Men min underbaraste syster och systerson och A var här. Och som det känns var alla jättenöjda.
Var massor me klappar under granen och tom Manna som slutat tro på tomten är återigen övertygad om att han finns, de ni...;)

Barnen fick så mycket fint att jag inte kan rabbla allt här..! :)
Maten var jättego och syrran åt älgtunga, ha ni smaka de??

Nyårs bestod av en tre rätters som manne och magnus lagat till:

Förrätt: Tunnbröds korg med laxröra och räkor samt en varm toast med rökt renkött
Varmrätt: Smördegs inbakad älgfile(kalv mör som attan) pressad potatis och murkel sås och en go sallad.
Dessert: Cokladgrädde, glass och kolasås

MUMS! Behöv jag säga mer!

Finns så mycket jag ska skriva här men orkar inte så här sent utan ska snart nanna kudden!

Ville bara uppdatera liiie nu!

Kramar

Kommentarer
Postat av: MrsP

Oj så gott! Det var en riktig nyårssupé ;-) precis som vi hade.

Låter underbart med julen, att den blev såsom du önskade och mer.

Kramar

2011-01-03 @ 09:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0