PMS...!

ÄR så spy less att jag snart dör! Less på att sitta i detta hus. Vill göra något men vad? Vad ska man hitta på inga vänner, inge socialt umgänge typ. Har bara en suveränt bra kompis här och all eloge till henne. Utan henne hade man gått under. Men kan ju inte jämt åka dit, hahaa!

Snön har vräkt ner och det behövs skotta. Men här kan man inte ens skott för då förstör man en kant som tydligen är jätteviktig!! så är bäst herrn i huset får göra det själv då får han snön som han vill.

Är tydligen Fredag idag! Känns inte än iallafall.

Ska surfa runt efter en madrass till elinas säng, hade ju 50% på Jotex men dom har nog inte madrasser.

JOOO förresten vet Ni va min söt Emanuel gjorde idag kom med frukost på sängen!! Så GOO är han min förstfödde.

Vi höres! Kram


Kommentarer
Postat av: MrsP

Kom ner hit och hälsa på! Vill ju deeeee!

Ta och bestäm med syrran när ni skulle kunna komma och ta en kryssning som jag har tjatat på er nu ;)



Puss

2011-01-09 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0