Tomt och Tyst...

SÅ har dom lämnat oss för denna ggn. Blää vill inte ens tänka hur trist det känns, uuurk!!
Varför ska Sverige vara så satans lååångt. En sak är iallafall säker man har glömt jobbet med att ha en elva månaders inte många lunga stunder då världen är så spännade. Fullt ös fraamåt!! Men ack så häärligt.
Nog för mina är busig och gud vette allt och världens underbaraste men dom är ju så stor nu att dom klarar sig på sitt vis. Och snart är de bara kompisar som gäller får båda två.

Måste erkänna att jag ändå nånstans kan känna liiite sug efter en bebba. Få vara gravid, stor och klumpig. Mysa med nyfött och se dom utveckls. Jag lär nog aldrig mer få känna den känslan.. :( det känns sooorligt inombords.

Idag har tiden iallafall rusat iväg först skicka manne på skolan sen skjutsa Elina på dagis. Dom har upptäckt en talang hos Elina hon är så duktig på att sy!! Vad jag vet har hon aldrig gjort de men o´boy vad fint hon fixat med tråden och nålen på dagis. Får nog fixa ett sysätt åt henne. Synd bara att jag avskyr att sy, haha!

Efter det bara de av till sjukgymnasten och få mitt träningsprogam så på Torsdag morron är de bara stå givakt och redo då ska jag köra igenom det för första ggn och jag lär ju känna de! Var några års en man var i styrkehall juh! Men får sätta en piska i arslet sen så man tar sig dit!! För jag vill må bra! Uppleva många år till.

Sen var jag och syster och lilla E på Emmas och käka salt sill (aa är ju därför jag e töörstig) !
Tänk att jag äter saltsill som hatat allt sånt som ung. Må säga att man har nog lite tantvarning på sig nu när man t om äter gammel dags mat. Finns nog bara två saker som jag fortfarande har svårt för att äta och det är lever och lutfisk och pölsa (den man köper) oj de vart ju tre.
Efter de så fick jag vinka av dom för att sen hämta Elina och handla lite.
Nu har jag skottat snön och hängt andra maskinen tvätt så lite har jag ju gjort idag. Trots att min karl alltid tyck jag är lat och bara ligger på soffan.
Men jag GÖR faktiskt saker och jag orkar inte vara aktiv 100 procent nu! Men det kommer nog komma tbax när man fått komma tbax lite i vikt och så.  Jag vet att jag inte orkar på samma sätt.
TAKE it or NOT!! Värst är ju denna satans trötthet att aldrig få känna sig pigg.

Nu ska jag luta mig tbax en liten stund innan jag ska fixa middagen så den blir färdig.

Kramar till alla mina vänner och ovänner (om jag har några)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag tycker då att du ÄR duktig. Du gör ju nått bra varje dag å förresten man MÅSTE inte göra nått varje dag. Man Får faktiskt BARA ligga på soffan å bara VARA.

Kramiz från Lycksele.



Ps Väntar på att få bju igen på kaffe snart :) Ds

2011-01-11 @ 18:21:30
Postat av: Jennie

Tack... =) Jaa man har ju full rulle bara ta hand om barnen men karlar tror ju man bara sitter..!! Hehee... Ja vi får se när vi får vägarna förbi nu går ju alla pengar till vetrinären men vad gör man inte för sin vovve..:)

2011-01-11 @ 21:15:02
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: MrsP

Man ska aldrig säga aldrig...om bebbe menar jag :P



Sjukgymnasten? Ska du börja träna inför OP?



Kramen



2011-01-11 @ 21:49:42
Postat av: Jossan

Man ska aldrig säga aldrig...om bebbe menar jag. Kanske en sladdis vem vet ;)



Ska du börja träna, är det inför OP?

2011-01-11 @ 21:51:02
Postat av: Jennie

Mmm en sladdis vore mysigt, men jag vill inte bli för gammal heller...=) Alltså att jag vänt mig till sjukgymnasten är ju i första han p ga av min axel. Men när jag liks var där så tog jag ju upp hur jag mår och kroppen förfallit m ont i knän, rygg m.m Så behöv ju börja träna för de är bra oxå för nu när man förhoppningsvis kommer gå ner realtivt snabbt. Har dessutom hört att stödet efter op e uselt.

2011-01-12 @ 07:34:16
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det låter sunt med träningen. Hoppas du finner energin och orken så att det blir kontinuerligt, kommer man in i det brukar man "fastna". Motion gör ju att man tillför kroppen bra endorfiner dessutom. Önskar all lycka och jag hoppas innerligt att det snart blir din tur för OP.



Kram

2011-01-12 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0