Hej Hallå!

Hur mår NI?! Vi mår bra!
Har äntligen avklarat mina tre helger i följd så nu väntar bara årets stora höjdpunkt!! ÅSELE MARKNAD! Ska bli så himla roligt! Fest, Galej och Slarv i dagarna två! Ni som inte har upplevt den borde göra de! Man kan inte tro att så många ryms i Åsele.. ;)

Idag har jag och barnen bakat. Dom har fixat negerbollar och jag har gjort de klassiska mockarutor och sommarkakor. Brist på fantasi eller vad?!
Vi har oxå hunnit vara och bada. Eller Emanuel bada, jag och Elina stannade uppe på torra land! 
Just ni kikar jag på dammsugaren och titta en gång till... Men njaa snart... eller kanske imorron....

Jag är så trött hela tiden och förstår inte varför. Som igår gick jag och la mig före nio på kvällen och somnade??!! Sov som en stock till fem i morse så vitt jag vet har jag inte vaknat en enda gång!!
Och nu skulle jag vilja lura en stund till?! Vad är de me mig?!

Har dock bestämt att ikväll ska jag ut och gå! Måste komma igång med mina promenader igen.
Så bara HEJJA på mig!

Vart ingen semester resa :( Hoppas på att få jobba istället.
Suger men vad göra?! Bara gilla läget!

Prutt på magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0