Summer Time!

Snart på väg till jobbet arbetsveckan har påbörjas efter en dags ledighet! 3:e helgen jag jobbar nu. Är less! Vill vara ledig med familjen. Nåja helgen efter så är de ju Åsele marknad, jipiee! VIN=JAG, OO JIESSSS!

Mnus 32 = OOooo Jiess! Känner jag mig smalare, NEJ! Lustigt=JAA!

Är barnen vilda, japp! Blev det bad igår? Nepp! Fick Emanuel en gunga i ögat? JAPP! Äre livat här på dagarna, hell yeah!
Behöver jag semester: OOOO JAAA!

Vi köpte triss lotter igår vann vi något? Nope!

Vart som fan ute!

Trixi ser just nu ut som en chimpans hon är i belöningen som ElinaFina säger, hahaa!
Undra varför muppa ser ut som den ska falla ur?! Blir vi oxå sååå???!!

Nu rinner dammen på gården! Så myysigt!
Ska bara ut och fiska upp någta små aborrar och släppa ner! Måste bara forska i vad dom behöver för att må bra i en liten damm!

Funderar skarpt på att byta frisyr!

Nä nu fixa de sista sen mot JOBBET.....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha. Verkar som ni har det bra.

Kram

2011-07-11 @ 12:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0