BloggTorka!

Ja då var det sommar då?! El var är den?! Har suttit ute på altanen flera kvällar men så kallt så man fått ha fleece väst och nästan vantar.
Torsdagen kom grannar över och vi ha super trevligt verkligen något man behövde, skvallra lite och skratta.

Emanuel har ju avklarat första klass nu och Elina har avslutningsmiddag med dagis på Måndag. Till hösten har man två på skolan, var tar tiden vägen?!
Denna vecka är min sista som ledig sen börjar sommar vikariatet längtar att få börja jobba, ska blir riktigt roligt.
Dock ganksa tufft då jag arbetar vaaarenda helg fram till 1 augusti bortsett från marknads helgen. Tråkigt med tanke på att Magnus jobbar alla veckor. Dock så ska jag ju jag ta två veckors föräldra ledigt i Augusti så då får vi lite tid tillsammans.
Få se vart vägen bär?!

Med viktiminskningen går de bara bra har tappat 26 kg hittills! Hoppas det fortsätter så. Har beställt en våg nu som väger både fett, muskelmassa och vätska om jag inte minns fel?! Få se om jag törs lägga in en ansiktsbild här så får ni se om Ni ser någon skillnad.

Hela förra veckan så gick Emanuel fotbollsskolan och det avslutades med ett vattenkrig och gissa om de var vatten krig?!! T om brandbilen med två slangar var där.. ;)

Igår annordnades kulturnatta här och då ställde manne upp i lådbilsrally, hihi! Var så nervös när han skulle ta sig nerför backen men allt gick fina fisken tyvärr vart de ingen finalplats. Men vad gör de när han haft skoj och fick ett pris ändå.
Elina målade ansiktet och red och allt avslutades med godisregn. Var en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0