Glad Midsommar!

Hoppas Ni alla där ute i kojjorna har de bra! Att Ni äter tonvis med go mat och njuter i fulla drag.
Själv har jag äntligen fått börja jobba vilket jag inte sörjer är så kul.

Kom hem till ett tomt hus det händer inte ooofta! Dom är ute och åker tydligen varit ut till stugan. Visade sig att altan taket blåst sönder i stormen?! Usch!

Har iallfall kostat på mig jordgubbar och glass till barnen som dom ska få efter middagen. Vääärsta lyyxet.. ;)
Barnen har fått vara med och bestämt lite vad som ska ätas i helgen och de blir hemgjord pizza imorron fast den lär jag skippa. Får äta något nyttitgare.. ;) El är mer för att sån mat nog inte är den bästa för magen risk för stock.

Nä nu ska jag sträcka ut mig lite innan de dunkar till på bron och familjen är hemma!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0