Ledig Dag!

Nice! Har legat och dragit mig på morgonen, i love it!
Sen vart de rask takt och få alla i duschen, tömmning av sängkläder. Så i natt kommer man sova gott. Hur kan de egentligen komma sig att man oftast av nån anledning somnar så mycket bättre när de doftar fräscht?! Kanske skulle uppfinna luktagottochnybäddatvarjedagspray! Borde ju sälja som bara den!

Efter de vart de frukost och betala lite räkningar på datorn. Tänk förr då man skicka de me posten och satt och skrev fel om å om igen. Dator ÄR enkelt.

Hann en sväng på snurrgubben så barnen fick göra nått skoj. Själv satt jag i skuggan och solade.. ;)

Nu luktar de kaffe så det står härliga till! Ska snart sätta mig och dricka måste bara vänta liite till har nyss ätit mellis och de får inte bli för tvärt inpå. Senare ikväll ska jag goggla efter någon sida där man kan skriva in antalet kalorier på det man äter så jag ser var jag hamnar kalorimässigt hittade nämligen en artikel om en vikt opad och det ultimata för att gå ner bra (enligt dietist) är att ligga på 1 300 kalorier om dagen. Har ingen aning om vad jag får i mig dock väldigt vanligt att man inte når upp i nog mycket kalorier. Når man inte upp i antal så ställer kroppen sig på svält vilket gör att den istället för att gör av med suger åt sig allt! Kroppen är SMART.. ;)

Imorron bär de av till jobbet igen.

Fick hem min nya våg igår som väger både vikt, fett,muskelmassa och vätska, INTRESSANT?! Blir skoj då man riktigt kommer igång med träningen!

OCH japp minus 30,5 nu!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0