LUNCH PAUS!

Jobb !? Jobbigt?! Jobbigare?! Jobbigast?! Men roligt är det! :)

Är bara hemma en liten sväng ska snart tbax för att göra dagen klar. Arbetar till klockan 18.00 känns så härligt att vara tillbaka även om det är vikarier nu så flyter allt bra.

Min ENDA högsta önskan just nu är att få ett fast el åtminstone längre vikariat för jag mår så dåligt. Pengarna räcker aldrig till. Vill oxå kunna känna mig lugn och trygg. Som nu när manne fyller år t ex.
Dessutom har jag ju lite pengar att få tbax av en som jag verkligen behöver men dessa verkar aldrig komma. Just för tillfället så kan nån hundralapp göra det lilla extra. Men penga ångesten växer sig starkare och starkare!
Behöver klippa mig och skor men sånt får vänta, ännu mer ångest. Tur man kan ha håret i tofs!
Huvudsaken är att barnen har det bra och de har dom.

Vart iallafall sommar rätt typiskt när man varit ledig och kunna göra roligt med barnen då är det svinkallt. Men nu kom den, badvärmen. Nåja är ju ledig nån dag här och där på veckan så nog ska vi hinna doppa oss!
Cirkus här på Onsdag och barnen har kikat och tittat på affischerna men meeen..!! Blir ju inge med de heller.
Får jag inte ett jobb till hösten då vet jag inte va jag gör?!

Ska inte klaga men vill GRÅTA!

Tror jag klarat minus 30 kg nu! Det NI?! Alla börjar märka skillnad men jag känner mig lika stor och tjock! Konstigt va?!
Det jag har märkt är ju betydlig skillnad på när jag böjer mig ner och sånt. Att jag är piggare då jag kommer från jobbet och orkar sånt jag inte gjort förr. Är idag exakt två månader sen jag opade mig och det är det bästa beslut jag tagit! Är så glad, nöjd och tacksam! Tänk att de funkade så bra. Nu är de bara hoppas på att min viktminskning fortsätter lika bra men det är ju helt upp till mig.

Ska ta och packa in mig i bilen och återgå.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0