Orkar inte!

Är så trött. Men de är klart jag ha ju gjort en veckas arbete nu så lite rätt har man ju att känna! !
Imorgon är jag iallafall ledig så då ska jag röjja lite viktigt här hemma byta rent i sängar m.m
Kikade in allsången på skansen med nya program ledaren, Måns. Han var ju helt okej inte som den där fjanten A.L som skötte de förra året. När jag såg det då reta jag mig mest på hur fjantig han är!
Är rätt less på allsången men det är ju lite sommar tradition att kika på de!

Idag har barnen badat och haft vattenkrig är så härligt se dom glada och kunna vara ute. Snart Åsele marknad och sen är hösten fort här!

Har ingen motivation att skriva mår så dåligt över en sak!
Tror jag ska ta en promenad istället.

Pst! Husbilen hade inga allvarligare fel, GLAD! Tack lilla pappsen för Petronella I LOVE!!







Kommentarer
Postat av: Bettan

Skickar en styrke KRAM till dej.

Ses kanske till semestern :)

2011-06-29 @ 07:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0