Regnet står som spön i backen...

Men vad hindrar det oss från att stapla ved. Emanuel har hjälpt mig i nästan fyra timmar idag, det ni?!
Blir så stolt och är även jättestolt över Elina som har roat sig själv hela dagen. Så allt har flytit på över förväntan och klart Emanuel ska få lön då han slitit så hårt! Men trött vart man. Råkade somna på soffan en stund och Emanuel har redan krypit till kojs! Men känns helt okej nu efter en varm dusch och en kopp kaffe som min kära karl gjort. Lär väl ha träningsvärk from hell imorron!

Förmiddagen idag gav vi oss på en liten tur upp på hembyggdsområdet. Finns en lekpark där oxå köpte barnen varsin dricka och jag tog en kaffe! Men måste säga att de inte alls var speciellt skönt för de blåste kallt och regnet hängde luften.

Igår var vi till Villis för att fixa pass åt MannePanne den lille lyckosten ska ju fara till Turkiet i Augusti. Efter de hann vi in på Mio möbler och jag fick fixa en av manne´s presenter. Det är ju inte allt för länge tills han fyller 8 år. Och måste erkänna att jag tror han kommit i nån ny fas av humör svägningar. Han visar en tendens av att vara lite små dryg ock kaxig men mer av den varan lär ju komma. Snart ska han ju frigöra sig mer och mer från sin lilla mamma, buhuuu! Nej fram med psykologi guiden och studera 8 års åldern. Den är faktiskt ett litet stöd och man ser att ens barn är helt normal.. ;)

Nu ska jag snart duka upp med ett gott kvällsmål och sen glo SOS Gute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0