Snaart..

Börjar jag jobba igen. Nog för det är skönt med lite sovmorgon men ack så kul det ska bli att få komma tillbaka. Jobbar from Fredag så midsommar är räddad. Vi ska eventuellt fixa picknick och åka till Stockholmsgatorna i helgen beror väl lite på väder. Är ju inte speciellt skoj att vara där om det bara blåser och regnar. Men gött göra nå annat då man jobbat hela dagen. Tror inte de finns något direkt midsommar firande i Åsele? När jag bodde i Umeå var de ju standard att ta matsäck och fara upp på Gamlia där är de stort firande.

Veden är klar hade en ivrig kille som stod redo 8.50 imorse. Var bara sluka i sig frullen och kila ut, GÄÄSP! Nåja det är bra han ser till att trött morsan jobbar ;)
Har sån sjuk träningsvärk från igår så när man stannar av vill man bara gråta när kroppen ska igång igen.

Har idag oxå hunnit köpa glass till barnen var dock en kall dag för icecream. Men barn bryr sig inte om det?!
Efter de så fixades de lunch och Manne fick hit en kompis. Jag har städat husbilen och måste på Dollar för att fylla upp med lite bra och ha saker. Tänk att lilla jag äger en husbil som förövrigt fått namnet Petronella alias Pääärlan. Hon är så fin så. Hann med att dra ut gräsklipparen och börja lite smått innan dropparna föll. Men vart då inget riktigt regn. 
Nu ska snart Manne och Magnus försöka fixa igång Emanuels fyrhjuling, håll tummarna att den startar!

Idag kom det en vovve på besök. Är inte första gången han kommer tror Trixi har en beundrare. Som tur var vart inte vovve överkörd då han kom lufsandes efter vägen såg dock en bil som bromasde in rätt rejält. Men enligt vovvens husse så är hunden såå van bilar??!! Hur den nu kan vara de på ett helt okänt ställe och här där dom kör som dårar, minst sagt!! Mina never håller då inte för sånt prat?! Fyy om det skulle bli en smäll!

Nä nu ska jag ge mig ut i de fria ser strålar på grann taket så tror jag måste se om de verkligen stämmer??!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Stockholmsgtorna? Antar att de inte ligger där jag tror...?!

2011-06-23 @ 15:16:31
Postat av: Jennie

Hehee nää! Om Ni inte dragit Er hitåt en 63 mil.. ;P

2011-06-23 @ 16:57:18
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0