Zzz..!

Oj vad min unge man sov gott under sin borttagning av polyp. Han var så duktig. Visst var det en del frågor om hur allt skulle gå till och så men det är ju ändå inte konstigt?!
Han fick lugnade medel och kan tala om att han blev rejält lullig.. ;) Han sa: - Det här är ju KUUUL! hehee!
Två som fick leda han ut ur rummet och in på operation.
Allt som allt tog de 2,5 timme innan vi satt på fiket igen. Inte hade han ro att ligga still då han väl vaknat.
Skönt att det är över iallafall och allt gick smärtfritt.

Hade några sköna dagar i Umeå, barnen såg man inte röken av hann t om längta efter dom och Elina älskar vara där. Vilket jag förstår dom var en hög med ongar som lekte!
Skratta, hjulade, gungade och gud vette allt.
Medan mamman själv fick ranta på affärer, gå lång promenader sätta mig vid dukat bord och bara njuta. Lyx! Bli bortskämd av sin mamma hör ju inte vardagen till nå mer.. ;) 
Tänk vad lite man behöver numer för att känna sig lyxig.
Promenerade förbi min gamla lgh och fick nostalgi känslor. En del av mig saknar ju  mitt gamla liv med mamma nära och så. Trivdes ändå väldigt bra i Umeå måste jag säga.

Imorgon bär de iallafall av till övik för en natt på hotell. M har lovat Manne få bo på hotell så nu ska det bli av. Vi kommer också besöka knasiga kojan ska bli roligt se om det påminner mycket om leo´s lekland. Förutom det så blir de väl att gå i affärer och kika. Kanske besöka någon lekpark och givetvis ska vi äta på restaurang!
Kommer bli en trevlig dag/natt/morgon!

Hoppas ni med får en mysig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0