Hemma, Fredag och Sportlov!

Tbax i Åsele, skönt vara i sitt egna hus och sin säng m.m
Dock saknar jag mina vänner något otroligt. Utan J här hade man nog aldrig överlevet hon är en toppen vän. Vet många ggr då jag kan känna lite avundsjuka då man ser andra som går ut tillsammans som har barn i samma åldrar och hittar på roliga saker! :)

Vi gjorde inte så mycket i Boden egentligen var och hälsa på vänner, grilla korv och lite pulka åkning. Hann vara till Piteå tur och retur! Hälsa på syster yster och farfar.
Sen var de bara vända hemåt igen. Hade bilen full av saker jag handlat blir ju så när man får chansen.

Idag ska manne på Åslia han ska få följa med sin kompis m familj sen sova över där. Är övertygad om att det är en nöjd kille som kommer hem imorgon!
Önska jag oxå åkte slalom fortfaranade, det är ju så roligt! Vette rackaren om man törs tycker man har blivit så feg me åren!

Få se vad vi andra hittar på. Ev lite korvgrillning med Elina! Tråkigt bara att solen inte är framme
.


Kommentarer
Postat av: MrsP

Vad skönt att bara ta det lugnt ibland även fast man hälsar på, annars ska man ju ränna till folk hela tiden. Blir ingen vila och ro alls, men samtidigt är det ju kul att ses.

Hoppas ni får bättre väder, hoppas på detsamma så man kan vara ute.

KRam

2011-03-11 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0