Irroiterande!!

Blir gaalen! Fick ju tidigare ett super fint mail om hur man lägger ut länkar och musik från youtube osv men nu funkar de inte.. Måste göra ett nytt försök.
Vet inte om jag gör fel el om det är sidan som inte bara vill.
Nåja! Alltid nå man får störa sig på.

Idag har jag jobbat så fötterna blöder ska bli så satansjävlaskönt att bli av med övervikten förhoppningsvis så slipper jag all värk i mina fötter då. Jag trampar ju konstigt redan men när man är så FET som jag är så blir de ju tusenmiljoner ggr värre.

När jag går ner i vikt kommer jag bli en bättre mamma oxå. Kommer orka hjälpa och leka på ett helt annat sätt vilket jag längtar efter. Just nu känns det som dessa tre månader går i slow motion jag vill ju NU, NU, NU! JA vi har bra sjukvård i Svergie och JA jag får skylla mig själv och vissa tycker att detta är att kasta pengar i sjön (hjälpa feta som satt sig i fettet själv) men de får Ni som gör de gärna tycka. Ni har förmodligen aldrig heller varit FET!
Fet, Fett = Äckel!!

HAHA undra när jag kommer sluta använda min blogg som klagomur. Egentligen gör det inget för det är min blogg! Och ingen behöver läsa det lilla minsta lilla om man inte vill!
Är bara så skönt att få vräka UR sig! Vissa dagar då man bara vill spy åt sig själv och ångesten ligger och trycker.
Har iallafall kikat på Sofias Änglar det är skönt att få gråta ur sig åt att andra blir glada och får hjälp. Det gör mig lycklig och varm. Man vet ju själv hur lite hjälp mellan varven gör under när allt står stilla för man inte orkar! När stenen släpper och man kan släppa en tyngre bit för att ta tag i resten.

För övrigt så har våran tvättstuga blivit super fräsch nu!
Är ljus färg där inne och jättefin ekskiva som jag kan stå vid och vika tvätten.. :)
Det enda som saknas nu är ett skåp som vi hittat på Ikea och ska komma så småningom. Kollade nämligen upp vad det kostade att skicka hem skåpet, gissa?? 495 kr, billigt va???!
Just ja finns en sak till som inte finns. VATTEN! så har inte kunnat tvätta nu på 1,5 vecka. Så gissa vad jag har framför mig. Blir det inte inkopplat imorron så då ska jag låna tvättis. Finns ju inte en gångs kläder på marknaden än iallafall.

E´s ridning började igår. Oj vad hon var glad! Hon lös som en sol och var inte tjurig en enda ggn! Det NI?
Fröken söt är nämligen inne i sin 6 års ålder och hjälp mig vad humöret tvärvänder från sol till nattsvart på en halv sekund. Men snart kan man pusta ut då båda barnen gått igenom den tiden. Fick dock veta att vid åtta har dom en ny släng av ojämnt humör, haha! Nice!
Ljuva barn!

Stora E han är halv förkyld det är något typ av mönster han har för till jullovet hade han precis samma hosta som han har nu. Hoppas iallafall inte det blir värre för vi åk ju norrut snart! Längtar som FAN!

Nu äre dax att dra på sig maskin eländet och sova så man är pigg imorron bitti!

Puss på Er!




Kommentarer
Postat av: MrsP

Som jag alltid säger, roligare läsa om vad som händer hos dig och med dig ( än en ointressant blogg med diverse matlagningsrecept och bakning, du fattar... ) - jag tycker det är så spännande med din OP och jag kan inte vänta tills det händer jag med. Herreguuu, tänk vilken omstart du kommer få, helt otroligt. Jag hoppas att allt kommer bli så bra som du önskar och du verkar ju ha rätta tänket och inställningen med att lägga om kosten efteråt så det kommer säkert bli hur bra som helst. Har sett många som inte riktigt haft det tänket och då har det inte blivit riktigt så bra som de trodde. Men du är en smart tjej som verkar ha läst på en del ;)

Puss och kram.

2011-03-02 @ 08:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0