Känner suget av: Att längta hem!

Blir så ibland. Usch, jobbigt när man saknar vännerna! Dom dagar gubben inte vill vara med en så saknar man att kunna ringa någon! Vet det är tillfälligt men just för stunden så kniper det! Jag är ju sån och går här i min ensam värld hela jävla veckorna på helgen vill man göra! Mysa, skratta och ha skoj!
På veckorna säger ju tom Trixi åt mig att vara, TYST!!.. ;P Hon e less då jag tjatar på henna.. :P

Har varit ut med skotern tyckte väl den gick dassigt, ett tändstiftsbyte behövdes! Nu är hon piggelin igen!
Hann med lite isracing till Emanuel´s förtjusning!
Riktigt skönt ute fast solen är i moln!

Emanuel är inte riktigt pigg idag han har krypit upp i sin säng och myser! Hoppas bara det är något tillfälligt vilket jag tror. Redan på morgon sa han att sovit dåligt.
Elina sitt nere med sitt götta och myser för sig själv.

Hade middag igår, vart väl si så där lyckat. Hittade ett recpet där man koka skinkan i en svartvinbärs lag. Vart väldigt sött och som vanligt i min iver så söta jag såsen för mycket. Nåja alla åt ju iallafall. Dessutom hade jag och Elina fixat en tårta till efterrätt och den var goood!
Jag är så knäpp men har ju ett sjukt dåligt självförtroende så när jag skulle ha middagen igår fick jag huvudvärk och små ågren! Bara för att maten skulle smaka skit!
Tycker ju själv det är så roligt med att laga mat och bjuda, duka lite mysigt och umgås med folk man gillar! Oxå ska den där självkänslan sabba allt!
Under hela middagen törs man knappt se folk i ögonen. Hahaa visst e man sjuk??! Men vad göra?!


By the Way såg ju J med familjs nya bebis, ååå va gullig!
Ska bli så himla skoj när man få se deras lille valp!! Och gooosa, gissa om man kommer få feber???!!

Nåja alla helgfirare..!! Se till att njut av Lördagen!

kramar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0