Kyligt!

Det är riktigt kallt på nätterna nu men dagarna är jättefina. Hoppas solen får lysa på dom som är lediga i helgen. Imorgon börjar jag jobba ska bli jätteroligt.

Mycket händer här nu har tider på lasarettet för både mig och Emanuel.
Manne ska ju ta bort en polyp ska bli så skönt att han ska kunna andas bättre, lustigt det där. Jag har ju gått med han två ggr innan men nej pojken är ju bara stor. Nu denna ggn vart de grundlig genomgång eftersom han var hos läkarkandidater och JA Visst va de en polyp som ligger och stör.
Kan bli så trött på att "runda" människor alltid är just det RUND!
Som tjock är det inte lönt gå till en läkare för de blir bara ordet BANTA men finns faktiskt dom ggr det beror på annat!!!
Är väldigt säker på att jag kommer få upptäcka en ny värld som smal vs tjock i bemötande av folk. Och kan bara säga att nu är det nära har min inläggningstid. I slutet av April kommer det ske.. ;) Är väldigt nervös men samtidigt längtar man som fan. Delad känsla och hela tiden det där, tääänk om något går fel. Fast det är bara naturligt.

Igår fick jag träna min lilla son att hålla i maggot, var ni rädd för maggot som liten??!
Det var då jag! Men gissa om han gick som en tupp då han konstaterat att dom var ju inte farliga!!! Så få se om han får upp någon fisk idag.

Sötungar!

Jag älskar mina barn över allt annat!

Elina har oxå sagt att när hon fyller åtta år så ska hon bara önska sig en häst och JAA en häst kan bo inne med oss... hur det blir med den saken får vi se.. ;)

Marknads helg har det varit. Jag hade så otroligt roligt på Lördagen. Vart fest och utgång och många goda skratt!
Shoppade dock inte mycket på markanden får vänta till den stora i sommar!! :))

Nu ska jag finklä Elina som ska på kronan och fika idag eftersom Åsele har Sveriges bästa skola, sug på den NI!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0