OBS!

Såg att den 10 mars kommer det ett program om övervikts operationer och allt som kan gå fel!
Det bör jag nog INTE se men de lär jag ju göra!
Det som skrämmer mig är ju hur ful kroppen kommer bli sen! Magen lär man ju få hjälp med (hänget) men sen då? Bena, Armarna m.m Kommer det räcka med träning?
För Ni ska veta att självklart är jag oxå jätte orolig är ju ett livsavgörande beslut som är oåterkalleligt!

Idag har jag jobbat det är så kul! Dagen bara rusar iväg!
Fick jobb imorron med så det är super duper!

Fredag blir det Emma´s Kök och tacobuffe med disco..;) Lär väl bli en svängom för mig med är jag rädd för!
Lilla E gillar ju och dansa! Det är nämligen inget vanligt "vuxen" disco" det är för barnen! Super bra! VI vuxna kan sitta och äta i lugn och ro medan barnen får härja! Alla som har små barn vet ju hur svårt det kan vara att sitta och äta när barnen har myror i brallan! Och inget är ju så stressande som när man går på restaurang och barnen är så härligt skrikiga och grininga! Fast de är inget som stör mig alla har vi varit barn och alla måste ju få lära sig att uppföra sig!
Vet hur det är när kidsen absolut vill för jag kunde INTE gå på restaurang förut men nu funkar de faktiskt bra! :)
Dessutom har dom flesta förståelse för att det är just det barn! Och att kräva dom ska kunna sitta i timmar är ju
ganska orimligt med men det är ju vad jag anser!

Hade ju så mycket att skriva men nu är allt som bortblåst!
Är lite trött hjärnan måste ha fått för många kallsupar helt enkelt!

Kramen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0