Sommar och Sol...

Inte riktigt då!
Men underbara vårdagar med sol, skoter och grillning! Finns inget som är så härligt.
I helgen var vi ut både Lördag och Söndag. Lördagen bestod av semel ätning i skolan i Älgsjö. Efter de var vi ner på älven och körde lite skojter för att sen grilla på gården! Ibland är de enklare att äta hemma och var inte det där riktigt varmaste vädret.
Söndag var vi ute några timmar och då infann sig den där känslan av att låt aldrig denna tid ta slut. Njöt på liggunderlaget där jag låg som en val i solhettan. Jag är ju verkligen ingen sommar människa utan den temp som är nu i solen den passar mig perfekt!
Ska inte säga att jag inte gillar sommaren för det gör jag visst! Men då sommarkvällarna! Ska bli spännade att se om jag känn annorlunda OM/NÄR jag gått ner i vikt!

Lördag kvällen hade jag och M riktigt mysigt hemma vid Melody. Vann rätt låt?? Kanske är så det ska låta nu förtiden. Vet inte?! Kanske jag som blivit kärring. Min absoluta favorit var ju Nicke Borg, DAMN får rysning av hans låt även om hans röst kanske inte är perfekt.
Dock så tror jag att Alive hade haft största chansen men hon kom ju inte till final.

BomChickaBooom!

Nu är då tvättstugan klar vart en uppfräschning inte egentligen dö stor skillnade mot för tidigare men nog kan lite nyfärg, nya skåp och en snygg bänkskiva göra undervärk!
Toan fick ju oxå en släng av ny färg. Är jättenöjd! Ska nog hänga dit ett duschdraperi så man slipp se den där stora vattenberedaren (el va de nu het)

På Måndag ska stora E börja spela fotboll så nu är de mycket snack om det hemmavid han ska bara öööva fotboll nu..;) kanske har ett blivande fotbolls proffs i familjen???!!

Lilla E hon rider och det har gått jättebra dom senaste två ggr! Hon gillar dock bäst att trava!! Personligen så tyck jag dom är riktigt tuffa som hanterar hästarna utan rädsla!

Nu ska vi på dagis.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja visst är vädret helt underbart nu när solen tittar fram, älskar verkligen våren här nere för den kommer så snabbt och så plötsligt. Från en dag till en annan är snön borta här.



Njaaa vet inte heller om jag gillade låten som vann, misstänker väl vem det är som röstar ;)

Jag gillade också Nicke Borgs låt men även Linda Bengtzing´s. Tyckte den var en klar schlager.



Nååååå men då vill jag se bilder på tvättstugan! Fram med kameran nu och lägg upp.

KRAM

2011-03-17 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0