Fredag Kväll..

OCH Jag är så sjukt less, uttråkad och blää!
Vad ska man hitta på?? Det suger att bo här ibland. Tänk om man åtminstone kunnat åka över till nån och dricka kaffe! Fast måste erkänna att jag är ganska lat med att göra just det oxå.

Ibland känns det som att jag misslyckas med det mesta. Vill nog inte gå in på här vad som tynger mina tankar men önska bara man kunde få en spark i arslet ibland och att man fick höra att det man gjort/gjorde var bra.
Men nä!

Längtar till Trixi kan följa med på mina promenader! Hon är ju MIN vovve och ska få ett mycket mer aktivt liv nu än vad hon haft för matte ska bli träningsguru. Få se om man i vinter törs ge sig ut på skidor men har en stark känsla av att jag lär hamna till skogs! Haha!

Får väl fortsätta glo på viktop.se och läsa sig blind på allt där så man får grubbla på mer! :)
Undra hur jag ser ut om ett halvår??! Men nää ska ta en dag i taget nuu! Har vilat hela dagen idag så min onda hals ska ge med sig! Vill inte däcka ska ut och gå!
I veckan far jag ju en sväng till Umeå oxå! Blir nog trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0