GUD så skönt...

Testade min Orbitreck idag de var bra träning, svetten flödade. Det enda jag inte riktigt gillade var att handtagen liksom far så långt bort när man trampar man står lite väl böjt.
Men det kändes där det tog.. ;) Ska träna en ggn om dagen på den nu!

Idag ska äntligen agrafferna bort! Blir skönt kanske man slpper kliandet! Erkänner dock att jag är ganska hamig av mig och orar mig för de ska göra ont..;) Hur ska jag klara att tatuera mig??!!

M är hemma och sjuk fortfarande så man har ju sällskap på dagarna. Tråkigt bara att man inte kan hitta på något! Jag sitter och drömmer mig bort efter en jänkare, vill så ha! Men en dag så ska jag gliida, sanna mina ord!
Hittade världens snyggast klädsida, MUMS!!
Frågan är bara hur jag ska kunna bedöma sen om jag passar i kläderna el inte?!! Men är väl egentligen bara så att de jag själv trivs i blir bra, eller??! Fram med det där lita på sig själv!!
Vill kunna ha klänning.

Nåja med allt jag vill ha så måste jag VINNA pengar, finns det någon som är expert på trav??! ;P För dom där Trisslotterna verkar ju int ge något.. :((

Nä nu tror jag att jag ska bälja i mig en halvkopp kaffe.. ;)

Slänger en liten tanke åt J som är i N.Y nu hoppas ni har det helt underbart det är Ni värda! Frågan är ju om de kan bli annat??!!
Pst! Erkänner jag är lite avvis.. ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0