Helgen har gått i rasande fart...

VILL NI VETA EN SAAAK???!!!
Träden är i knopp här, björkarna slåt garanterat ut i veckan om det blir så varmt som dom lovat. Det är nääästan sommar! Jag som egentligen inte gillar sommaren nå vidare tycker faktiskt det ska bli riktigt skönt!
Är ju härligt bara dra på sig foppisarna (och tunnare kläder så klart) och ge sig ut!

Helgen har gått i lathetens tecken jag får ju som inte göra så mycket. Lördag var vi i Villis och kolla drifting, heeej va det gick. Såg så sjukt roligt ut att köra men jag är ju så feg så skulle aldrig våga. Duktig är dom och roligt var det även om man frös hela dagen!
Nej tror jag ska fortsätta drömma om min jänk! Det är lugnast så.. ;) Även om det kan gå hett till i en sån med *HOST*
En sak är säker när jag gått ner i vikt så vill jag ha en kväll i Rockabillyn´s tecken, just löööv det stuket och såå fina klänningar. HJÄLP tänker NI väl mina vänner, den där mysan bra galen hon!! Men si tänk NI det för det är jag som ska ha det och int NI! PilluttanEr!!

Idag har jag också hunnit med att besöka J med familj var där och drack kaffe och prata om livets viktga gåtor, var jättetrevligt.
Ikväll har jag suttit på backen och planterat mina frön som jag sen satt i växthuset blir verkligen spännande och se om jag lyckas få upp några blommor. Man är ju totalt nollad inom denna bransch men kan ju inte heller bli nått om man inte försöker. Bara lite jobbigt nu iom att man inte bör/ska/får lyfta tungt men de fixade sig. Få se vad jag hittar på imorgon. SJUKT vad jag är pigg just nu, häärlig känsla..!!

Att äta går som en dans har inte haft några problem alls kan inte påstå att jag blir mätt just då jag äter även om det tar ca 20-30 min för en dl. Men efter ett tag så blir magen som en liten boll! Lustigt va?? Att man kan känna sig som en uppsvullen gris på 1 dl mat!! Suget det har jag kvar efter goo mat, ooojaa! Men de får man lära sig och leva med, el egentligen vet jag inte heller om jag är sugen men det ser gott ut när man sitter med sin barnmat för 1 åringar. Jag trodde ju jag skulle dö av äckel då jag åt men dom är faktiskt helt okej md lite salt och peppar på. 
Nåja i veckan ska jag börja äta finfördelad mjuk go mat. Tror jag ska fixa en ciliconcarne! 
Få se om man grillar i helgen men då kör jag på lax, vill ha säkra kort i början och inte stressa min nya mage. 

Imorgon ska jag väga mig igen får vi se om jag gått ner mer. 
Har börjat gå nu två ggr per dag till en början för att inte överanstränga mig totalt med tanke på att man är relativt nyopad. Ska sen utöka och gå en längre promenad per dag. 
I höst blir det nog vattengympa då det är skonsam träning. Njuter iallafall i fulla drag just nu. 
Imorgon kan de vara tvärtom men som sagt EN DAG I TAGET!! :) 

 Nää mina vänner nu ska denna ÅSELEtjej göra kväll!

PUSS PÅ ER!

PST.. mitt nya motto/mantra ska bli följande : Inget är omöjligt bara du själv som sätter gränserna!!

OVER A N D OUT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0