Home Sweet Home!

HEMMA.. Vet Ni hur skönt det är att vara hemma. Ska absolut inte klaga på sjukhuset dom är verkligen mån om en och man kollas både dag och natt. Sovmorgon på lassa vad är de?? Operationen gick jättebra! Var roligt bli sövd som en super häärlig fylla fast bättre kunde inte sluta skratta och sen sov jag! SNARK!! Sövdes klockan tolv och vaknade upp tre timmar senare med väldig smärta och illamående, fick medecin mot båda så sen sov jag till klockan var nästan sju på kvällen.

 Första dagen sov jag mest man orkade inte riktigt något men i takt med att dagarna gått så har jag blivit allt piggare. Man är ju ingen maraton löpare direkt men man är ändå ofärsämt fräsch. Upplevde nån typ av depp första dagarna, visste inte riktigt vad jag kände ville gråta vissa stunder och skrattade andra. Var jobbigt prata i telefon och ville mest bara vara ensam. Men nu har det oxå vänt idag känner jag mig på skitbra humör. Ska bli en otroligt spännade resa och kan skvallra om att jag tror jag gått ner 12 kg nu sen den 13 april, det ni.. ;) Får se hur resten av viktminskningen går. Äter fortfarande flytande blir på Lördag jag testar vanlig mat har köpt två barnmatsburkar är som och vara ett igen!! Kommer bli spännade.

Har bestämt mig för att fota mig en ggn i månaden samma dag som jag opades så att jag har bilder till sen. Kan vara bra som motivering senare i livet då man står still och suget kanske infinner sig för suget kommer ju alltid finnas kvar.

 Nu ska jag äta soppan hela en dl som tar ca 20 min att få ner.. ;) Sen sova en stund är ganska trött efter gårdagens sena kväll och morronens film tittande och besök på apoteket är ju fyra tabletter man ska äta nu efter op och ev livet ut.

MITT NYA LIV ÄR HÄÄÄR! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0