Idag är det första dagen...

Tänker äta idag, första gången sen 13:e april. Blir köttkorv och mos.. ;) Det är lätt tuggat och gott med lite senap till. Grrrr va GÖTT!
Är ju Fredag idag och har då inga planer alls för helgen. Blir väl se på när andra lyfter och jobbar. Ska ta och dammtorka lite kanske. Fönstrerna behöver verkligen göras..:( Men får väl vänta till i Juni i år!
Hade faktiskt tänkt lejja bort det som en present åt mig själv men pengar, pengar, peeengar!! Var finns dom?? Växer på träd el?? Tala om det för mig!!

Jaa men gud ja. Var ut på en halvtimmes promenad sen sällskapa jag åt M när han åt lunch och när jag kom hem igen så stod det en fin blomma vid dörren. OJ va jag blev glad!! Bara som en liten gest för jag har opererat mig så himla sött. Min svärmor är så himla underbart snäll!!

Ikväll ska ju Emanuel på sitt första disco, gissa om jag skulle vilja vara där och bara tjyvkika lite.. ;) Nog för att i den åldern så ät dom mest popcorn och fånar sig men dom är ju så söta när dom dansar!
Herregud vad tiden går fort.

Ha en mysig Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0