Mina mål!

10 kg har jag ju redan passerat så det får vara bara känslan av det..!! :)
20 kg nya träningskor
30 kg ny frisyr och hårfärg
40 kg weekend med gubben
50 kg tatuering

Detta ska jag uppfylla och unna mig som små sporrar för all träning och kostmedveten het man kommer få..!!
Wohoo!

Hitta förresten var jag skulle trycka så det inte blir ett enda stycke så nu blir de kanske lite roligare att läsa.. ;)

Hoppas Er dag varit bra de har min!
Sett bröderna karlsson på morgonen den var inte så bra! =( Vart för rörigt!!
Efter de vart de apoteket och sen hälsa på jobbet, längtar få börja jobba igen!
Väl hemma samtal till fsk och fixa va som ska fyllas i för sjukskrivningen sen vart jag så trött så jag small på soffan. Har varit ute på gräsmattan och tränat lite med Trixi.
Emanuel kom hem med stånk och brak sen var de full fart med kompis, tv-spel, cykling och lekar. Fixade en älggryta som fått puttra länge till min underbara familj och sen fotbolls träning med Emanuel fick stå och hejja då dom spela. Måste bara säga barn i den åldern är för härlig njuter av att titta på dessa små lirare.

Nu har jag precis fått i mig kvällsmålet och ska se va tvn bjuder!

Idag ska min allra egnaste Magnus få en stor (skulle skrivit stjärna i himlen) men vet han blir gladare av en traktor i himlen för han är helt gudomligt, underbar och fixar ALLT här hemma så jag ska få bli läkt i magen.
Pjutt på magen gubben!!

Mina barn är oxå jätteduktiga!!

Älskar Er!




Kommentarer
Postat av: Mange

du är så söt älskar dig....puss.

2011-05-02 @ 22:09:41
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du med!! PÖSS MITT PÅ!!

2011-05-03 @ 07:05:03
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0