Nu ska jag tala om för Er...

Att 15,5 kg har jag tappat?! Känns int direkt så men man kan ju se på kläderna. Bär man 15 kg så får man verkligen känna hur tungt det är och då har jag minst 40 kg kvar att gå ner.. ;) Inte konstigt man är trött och inte orkar!
Att gå ned i vikt det kommer nog gå bra men sen är ju kampen att stanna där som jag inte riktigt kan få kläm på det är ju där mitt problem ligger..:S Det finns bara ett hjälpmedel och det betyder HJÄÄÄRNVILJA!!
Detta måste jag lösa!

Just nu är jag trött har testat mindfulness ikväll och det var sjukt otroligt härligt! Alla Ni som inte testat gör det!! Trodde inte man kunde slappna av på det viset men OO Ja! Den kursen som går i höst skulle jag verkligen vilja gå!

Får uppdatera mer imorgon..!


Kommentarer
Postat av: Mange

De syns verkligen att du tappat dina kilon.....jätte duktig är du....kramen

2011-05-11 @ 19:51:07
Postat av: Jennie

Tack Hjärtat!! :) Och mer ska de bli... Puss!

2011-05-11 @ 22:55:35
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0