Rapar...

Tänk att rapar kan göra så ont?! Det är nog det enda som jag "lider" av mest efter open! Annars mår jag fina fisken och vågen går åt rätt håll! Få se hur länge den fortsätter med det nån ggn måste de ju avta, väl?! Lite platå för att sen ruscha vidare!

Idag är jag äckligt lat! Få se om jag får något vettigt gjort på eftermiddagen. Imorgon blir de städning av övervåningen och så måste förnstrerna putsas.
Ikväll ska vi på trivselkäll på dagis, den sista! Känns konstigt att Elina börjar på skola nu! *USCH* känner mig gammal!! GAMMAL!! Var tar åren väg, hur ska de sluta, ska jag stanna i detta för evigt! Jag vill utvecklas och den där lilla röda jävueln måste FRAM! Vill så mycket men inget händer och ja jag vet som alla säger men GÖR DET DÅ! Men de går inte?! Orkar inte spekulera i varför heller för jag är som jag är! Men en dag så! Då ska jag inte bara vela utan också GÖRA! Trust ME!

Igår såg vi hur många lingon finns det i världen, den var superbra dock lite tradig mellan varven men bjöd på många goda skratt. Det gänget är bara suveränt! All eloge till dom!

Snart dax för skolavslutning och jag åkte på jobb, så klart! Får iallafall smita ner på lunchen och kika lite! :)
Nationaldagen händer det oxå massvis på samhället blir en rolig dag. Hoppas bara dessa regnmål kan försvinna nån gång! Regnat till och från nu så man blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0