Så var de helg igen!

Sitter och degar vid datorn är trött idag. Halsen har värkt som fan i natt kan någon förklara varför man alltid blir förkyld då man börjar träna??!!
Får iallafall hoppas att de vänder snabbt! Måste ut och gåååå.
Har iallafall bestämt mig för att ta det lugnt idag. Måste helt enkelt inse att jag faktiskt opererat mig och de var relativt nyligen! Ska inte stressa och göra hastiga övning det är viktigt för man kan skada magen.
Men promenera DET ska jag göra så fort halsen är bättre.. ;) För det skadar int.

Idag ringde dom från Brukshundsklubben, sorg! Jag kan ju inte delta, att gå med hund på 5 veckor är jobbigt! Men deras plötsliga drag kan oxå de ge skador! Hmm! Hade ju så gärna velat men kommer ju fler tåg.

I helgen vet jag inte riktigt vad de blir för nått?!

Med maten går det fina fisken har t om provat äta kyckling och fullkornsris det gick hur bra som helst.
Nu har jag precis ätit en dl fiberhavregryns gröt! Tror jag ska koka mig en liten kopp kaffe vet ni vad jag riktigt saknar? Caffé Latté, skumt!! Inte ens då M äter godis el som igår vräkte i sig en stoor macka känner jag mig speciellt sugen. Men en Latté, ååååhh!!

Nåja snart kommer barnen hem igen och då är det fullt ös. Ska vila igen, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0