Snön ligger vit på backen....

Så kom det ännu mer vårrusk, snöblandat regn. Jag som trodde de skulle ge sig när det nu var så varmt igår men tjii fick man!

Idag är Elina ledig med mig men vet inte vad som är fel med henne??!! Vad jag än säger så gråter hon!! Undra om hon håller på att bli sjuk, fast de tror jag ju jämt?? El kan dom vara så här?? Jag blir snart galen!!

Tänk vad tiden går fort. För en vecka sen nu var det dagen efter op och jag fick in ett glas vatten som jag skulle börja dricka med tesked. Öm och seg var man men tänk så fort de går och nu är jag bara liite öm.
Nu ska jag ju snart börja äta, GULP!! Hoppas, Hoppas det går bra och att jag kommer känna mättnad.

Fick låna en bok igår den heter, DU ÄGER av Mia Törnblom verkar vara mycket lärorikt tänk om man haft den redan som yngre och tagit sig an det som skrivs. Då kanske livet sett annars ut.
Man känner igen sig ordentligt. Kan verkligen rekomenderas.

Igår kväll fynda jag på loppis. Just loppis är en passion jag har! Måste bara in och kika vad som kan finnas och kanske måsta följa med mig hem. Vart två hängamplar för hela 5 kr/st! Och en ny kökslampa för 80 kr som hittat! Det bästa är att sommaren har inte ens börjat och nu har man både auktioner och loppisar i massor framför sig.

Nej nu tror jag bestämt jag ska hämta kameran och ladda in lite nya bilder så det kanske kommer in lite fina kort på min lilla blogg.

HastalaVIsta!!

Kommentarer
Postat av: M

Ja vilken TUR att du inte hadde den boken för då ha du säkert aldrig träffat mig juuuu.... älskar ju dig sockertopp....

2011-05-05 @ 11:15:31
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahaa....rolig du...!! Är nog inte så jag menar, bara de att då hade man nog haft modet att göra det man innerst inne vill istället för att alltid lyssna på andra och fullkomligt strunta i sig själv... !!

2011-05-05 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0