SooolStrålar! ....

..Dom glänser in genom mina skiiiita fönster! Hjälp alltså??!! Någon som frivilligt vill komma och putsa??!!

Vet Ni jag mår jättebra!! Även om jag fryser och är öm så mår jag bara så BRA! Hoppas det fortsätter så!!!
Flytet går bra och är inte speciellt jobbigt. Har avverkat två kalas nu och inte ens varit direkt i närheten av sugen. Det enda som min hjärna och jag tänkt är undra om jag nånsin kommer kunna smaka en liten tårtbit el så igen??!! Är ju så bra att det finns så mycket annat gott som man kan göra som är nyttigt!!
Nästa år då jag fyller år så blir de bara nyttigt fika så mina gäster får leva i min nya värld..! :D

Absolut skönast är att jag mår så bra i hela kroppen!! Allt det där jag kände första dagarna är som bortblåst!!
Nästa vecka ska jag på en workshop och testa mindfulness (hur de nu stavas) ska helt enkelt lära mig och slappna av något jag tror på stenhårt! Eftersom jag är så satans stressad inombords och ofta har dåligt humör pga det vilket nog tyvärr mina barn får känna av rejält mellan varven. Ska bli jättespännade!!

Helgen kommer i stormsteg känner mig mest sur över det. Händer nå skit häftigt i villis som jag verkligen saknat och längtat efter få känna doften av brännt gummi, men tror du man har nå pengar?? Vill bara gråta hade så jävla, förbannat velat fara dit med min familj. Ta med lite picknic, gubben kanske några öl och sitta i solen och njuta till tonerna av burn outs. Fan va det SVIDER!!!

Vad har Ni andra för planer då??

Puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0