Var tog veckan vägen??!!

Oj vad tiden gått fort! Min sjukskrivning är över imorgon! Att tre veckor kan gå så himla snabbt!
Allt flyter på som bara den hemmavid med mat och motion. Kilona tappar jag! Får hoppas det fortsätter lika bra.
Kommer då verkligen kämpa på med motionen och få det till en del av min vardag. Det ÄR ju ett MÅSTE! ;)

Vart så himla glad idag! Min älskling kom hem med nya gympaskor! Wohoooo!! Vart såå GLAD! Jättefina Reebok och gissa om det var skillnad mot för dom jag hade tidigare.

I Måndags hände det!! Elina föll av hästen för första ggn som tur var gick det jättebra! Fick oxå höra att man ska minst falla av 100 gånger innan man är en riktig ryttare!! Så 99 gånger kvar!

Idag kom oxå studsmattan upp på riktigt med nät och allt! Så ännu ett steg närmre mot sommar!!

Oj va denna sommar kommer gå fort!

Joo har avverkat två loppisar med och har fyndat till barnen. Emanuel har fått en jättetuff jeansjacka den var som ny och en svin cool skjorta som M hittade. Den hade flames på.. ;) Mini raggaren!! Elina har fått lite mer brukssaker och så hitta jag en super söt lampa med små kristaller i rosa. Perfekt till Elina´s rum. Så nööjd så!! :)
 




Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad det låter roligt med loppis! och det verkar gå bra för dig efter operationen och det glädjer mig så.

Gullig sambo du har som gav dig nya gympaskor, kul att han peppar dig!

2011-05-22 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0