IDAG får man INTE..

Missa..! En stark resa med Morgan och Ola-Conny! Wohoo kan man annat än gilla dessa killar! Såpa FREAAAK som man är!

Helgen har passerat i samma snabba takt som alltid! Fredagen vart det let´s dance och mys i soffan. Lördag begav vi oss på 50 års kalas. Var riktigt trevligt! Hade live musik och allt! God smörgåstårta det receptet ska jag knipa. Vi dansa, prata och skratta. Men var hemma igen vid halv tio.
Söndagen innebar en lång promenix upp på samhället för att inhandla det som skulle ätas till middag. Vart hemmagjord pizza. Var riktigt härligt väder ute och vi klarade oss från de snöfall som ramlade ner med jämna mellanrum från vår blå himmel.

Just nu är det bara PÅSK planer. Tänk vad mycket som ska fixas och trixas bara för att åka till stugan. Men vad vore väl påsk utan ägg, sill, jansons och skinka. Sen ska ju barnen få sitt livs överraskning när dom kikar i sina påskägg. Detta måste jag föreviga med kameran ;P  Onsdagen kommer gå åt till att förbereda så mycket som möjligt i matväg för att sen frakta så mycket vi bara kan klämma in bilen på kvällen.
Är ju liksom "någon" i huset som kört så startmotorn pajjade i chevan. Så Torsdag blir de bara det viktigaste, OSS som far. Sen är det återigen HELG! För mig är påsk HELIG.
Nu får vi hoppas på riktigt härligt väder hela helgen!

Har insett en sak att jag verkligen behöver göra en ny design på min blogg. Barnen är ju pyttesmå på bilden. Själv blir man ju inte äldre så jag är ju lik mig :)

Nu ska jag slö se tv och dricka..... SAFT ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0