Utrensning...

Har rensat skor, skor, skooor! EN hel säck med skor och gett bort några! Burit upp massa vinterkläder och annat. En del får dock bli kvar är ju inte över än. Bakslag kommer :P
Skurat och dammsugit, fixat och donat!
Men tänker ÅTERIGEN säga detta!! Jag MÅSTE ha en stor tvättmaskin, jag bryter snart ihop! FY F*N PIP, PIIP, PIIIP! Tvättar, tvättar och tvättar. Den hänger ständigt över mig denna tvätt och nu på våren då barnen smutsar ner sig heeela tiden. BLÄÄ, URK!! Vill ha en Eco Bubble! Den verkar bra!

Imorgon börjar arbetsveckan igen! Blir kul jobba helg var ju som ett tag sen! Lugnt och skönt!
Valborgs e jag ledig! Men första maj jobbar jag!

Har suttit och läst på nätet om att få snefylla/ångest efter man druckit. Och kan ju lugnt säga att man ligg nog i lä ;P HAHA fyy va man kan göra bort sig men det finns alltid någon värre! Trösten i nöden!

Längtar just nu till Göteborg så jag kan dö. Man har ju blivit moster igen! Vill och hälsa på nuuuuu! Träffa den nya lilla stjärnskottet och lille E. Moster´s hjärtan!
Nu återstår bara att vänta på att bli moster för 3:e gången! I maj är det beräknat! Spännande!!

Just ja måste ju bara tala om vad som hände i går kväll. Jag var på G mot sängen och skulle titta om Elina sov. Smög sakta in men inte fanns det någon i sängen?! Vars e ungen?? Kikade in i Emanuel´s rum. Inte där!
Hmm kikade under bäddmadrassen, nooope! Tittade in i hennes lilla cirkus tält från IKEA där snarka det gott ;P
HAHA, snacka om att jag vart rädd. Trodde ju hon rymt! Älskade UNGE!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jossan

...ja jag har samma dilemma som du. Vill också ha en stor tvättmaskin. Eco Bubble sa du? hm.

Fick såna där lappar? av min moster som gör att man kan blanda färgat med vitt och så tar det där pappret upp färgen om det skulle missfärga. Ett bra alternativ till att slippa köra många maskiner då man ibland har litet av en del färger...DET funkar tydligen säger de som testat.

2012-04-26 @ 17:44:50
Postat av: jennie

Jasså de har jag aldrig hört talas om. Men de med färger är nog inge problem för mig. Bara att maskinen är för liten. Eco bubbel är ett nytt tvättsystem som ska spara massa energi

2012-04-26 @ 20:00:09
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0