Våren var är du?!

Nu vill jag ha bort snön. Kasta bort de som varit och in med det nya. Tänk om man bara kunde göra det på EN GÅNG!
Även om jag älskar snö och kyla så när de kommer till detta då man vet sommaren ska fästa sitt grepp så då får det lika gärna ske!
Fram med SOL, grillen och myggen ;P
Igår tog vi en promenad upp på samhället var riktigt skönt!

Trixi är i löpen och o´boy hon tappar verkligen öronen! Hon hör inget det enda hon gör är att söker en snygg hane om han ens måste vara snygg ;P
Är riktigt roligt att se hur djurens beteende och instinkter kommer fram. Går INTE att släppa henne lös nu för hon drar. Hon svansar för hanarna och gör sig FIN! Gnider och spänner sig. Och klart killarna tycker hon är vackrast och dregglar, för hon är ju snygg!! ;P

Ledig två dagarn innan arbetshelg. Imorgon blir de lite garderobs utresning. Vi har säkert 10 par skor var plus skor som är för små. Som läget är nu så törs jag ju inte öppna garderoben gör man det så finns det nämligen risk för att man hamnar längst under högarna av ALLT! URK! Sorterar alltid garderoberna varje vår och höst huuur kan det då komma dit så mycket saker?! Jag minns då inte att jag shoppar ;P

Snart bär de av mot dollar för inhandling av lite nytto saker!

See Yaa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0