Alltså!

Shame on me, skulle ju lägga in före och efter bilder på köket! Ska fixa det imorgon, tror jag.
Idag har jag suttit och letat hallmöbel el snarare alltså det man hänger jackorna på ;) Dock vill vi helst ha ett som står direkt på golvet och inte måste sättas på väggen. Men de är lättare sagt än gjort. Hittade en som jag tyckte var jättefin på google på bild men då står de ju aldrig var produkten finns, grr!
 
Annars idag då?! Joo då! Fått en hel del gjort banken, kastat skräp, städat, haft kaffebesök och sist men inte minst skjutsat alla min "tre" barn för att bada. Manne´s kompis är ju som min lilla extra tjej så hon hängde också på. Hehehee Manne var så tuff han har ju blivit som en fisk i vattnet medan tjejorna mest huttra. Kan ju säga att de regnade på vägen dit men var uppehåll på badplatsen. Jag badade INTE. Vi hittade små grodor också så himla söta. Tyvärr som vanligt låg kameran hemma.
 
Ikväll har vi kikat på Repmånad. En sak är då säker. Förr i tiden kunde dom göra film. Finns inget som dom äldre Lasse Åberg filmerna. Min favvo är den då dom är i fjällen. Vilken är Eran?!
 
Nu väntar arbete i fyra dagar. För att sen få en dag ledigt. Onsdag dyker äntligen vår nya tvättmaskin upp, Gissa om jag längtar?! Tvättade ju liksom sönder den vi hade, OOOPS! Men nu får jag en fin vit stooor maskin som ska tas om hand som om de vore den sista maskinen på jorden.
 
NattiNatt!
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

...hittade faktiskt en snygg tamburmajor på Jysk hör och häpna. Men vet ej om den finns kvar. Kanske får google :)

Ja visst är det klass på de gamla Lasse Åberg - Sällskapsresan och när det är på Mallis är ju en klassiker. Ratarataraaa.

2012-08-05 @ 13:11:16
Postat av: Jennie

Jag har funderat på tamburmajor men M vill ha mer som upp efter väggen och en bänk typ att sitta på. Vet inte riktigt hur jag ska förklara.

2012-08-05 @ 19:39:05
URL: http://familyrock.blogg.se
Postat av: Jossan

Ok då kanske ni får mötas halvvägs ;) kanske är svårt med hallmöbler iof men men.
Har du kollat IKEA?

2012-08-06 @ 13:36:08
Postat av: Jennie

Jo har hittat en där som vi tänkte men är så långt till Ikea juh!

2012-08-06 @ 18:58:36
URL: http://familyrock.blogg.se
Postat av: Jossan

Ah grejt! Men vadå, IKEA i Sundsvall är väl inte mer än 3 timmar bort?? ;)

2012-08-06 @ 20:25:50
Postat av: Jennie

Haha jaa iofs... fortsätter jag tre timmar till är jag hos ER.. ;) Kanske skulle komma på en kopp kaffe någon dag ;P

2012-08-07 @ 19:23:36
URL: http://familyrock.blogg.se
Postat av: Jossan

Du är så välkommen!

2012-08-08 @ 08:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0