ÄNTLIGEN!

HÄÄÄÄÄLG!
Denna veckar har varit en sån vecka som man bara vill ligga kvar i sängen. Snurrat och virrat hela veckan känns det som. Gjort konstiga saker och pratat baklänges. Men det är ju bara gilla läget och rätta till allt man gormat med.
 
Ikväll blir de middag hos svärmodern, gud så skönt! Slippa disk och plock. Kvällen blir fridfull för imorgon är de party hos grannen. Festen börjar halv elva på förmiddagen, ooh my good!
Har köpt hem ett super gott vin tror jag el rosé. Det ska drickas iskallt då smakar de saft. Måste kika va det hette så Ni vet vad Ni ska testa ;)
Hade egentligen beställt hem Jordgubbsvin (JAPP det heter så) också suveränt gott men det hade tyvärr inte hunnit komma. Får spara det till´s M fyller år och det blir storkalas.
Även om sommaren är över nu så smakar det lika gott.
 
Nästa vecka är det jobb idagarna fyra sen blir de liten mini semester. Boden, here we come! Längtar så jag vet inte var jag ska ta vägen. Synd bara att tiden alltid går så fort då man är hemma. Ibland saknar jag BODEN så jag vill dö. Speciellt vännerna då! Vill heeeem igen!
 
Hoppas Ni alla får en trevlig helg som jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: MrsP

Gött med jordgubbsvin OCH helg! :)

2012-08-31 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0