Finns väl inget som...

en blogg utan bilder!
 
Jobb, jobb och jobb men skoj är det! Vad vore livet utan ett arbete?! Tror jag skulle bli tokig.
 
Har oxå fått förklarat för mig att jag måste ta ut mer semester. Visste inte att de fanns regler för hur många semester dagar man får spara. Så bara fundera ut när det skulle passa att vara ledig, igen!
Kommer dock söka två dagar då jag planerar att fara upp till Boden.
 
Ikväll är M och Stora E på skjutbanan. Elina och jag har varit ute. Hon cyklade och jag gick med Trixan. Är så skönt ute nu. Men måste fundera på en sak. Alltså min dotter hon faller heeela tiden! Snart kommer väl folk tro jag misshandlar henne el något, hon är ju blå lite överallt. Har aldrig varit med om någon som trillar så som hon gör. Så fort hon stannar cykeln så tippar hon, huur!! Som igår, hon tränade på att släppa händer och det gick bra. Sen cyklade hon framåt och KRASCH, BAAANG!! Skrap sår på både haka och armar. Väl hemma igen så var hon upp på överåningen, BUMS! Så far hon nedför trappen. Sen hör man bara; GICK BRAAA, mamma! USCH, tur hon inte skadat sig allvarligt. Och då ska Ni veta att hon far några ggr i veckan nedför trappen. När hon duschat faller hon, när hon ska gå ut faller hon osv.
 
Imorgon blir de Lycksele en sväng och lite Dollarstore. Kommer nog geocatcha lite med ;P
Dessutom kommer ÄNTLIGEN min nya fina vita TVÄTTMASKIN, WIEE! Tänk vad man kan sakna något man egentligen avskyr såååå mycket, looove!
 
Nä nu dax för mys med lilla E...
 
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

köket Jennie, köket. Pics, pics, pics.

2012-08-14 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0