Nu inför höststädningen...

..hittade jag en sida med bra tips. Jag personligen gillar ofta och tycker man får bra rengöring med "billiga" medel som typ citronsyra http://www.rengöra.se/ där kan man hitta mer tips på hur man städar bort trist lukt och andra äckliga lager av skit som samlats i hemmet. Nu ska råttorna bort så det får samlas nytt till våren.
 
Börjar riktigt känna hur jag längtar efter den vackra riktiga hösten som börjar göra intågan i stormsteg. Finns det något mysigare än att börja tända ljus. Ska spara mina stubbar där sommarblommorna har stått utanför bron, där jag nu istället ska ställa lyktor med ljus som får lysa upp i mörkret. Måste bara hitta lite nya snygga lyktor.
Imorse fick M skrapa rutan, wiee. Finns bara en nackdel med denna tid som är nu och det är att klä barnen. Massor på morgon och på dagen är det så varmt och fint så kläderna ryker. Men när dom väl är hemma så ligger alla kläder kvar på skolan vilket resulterar i att vad ska man ha nästa och nästa dag..SUCK! Man tjatar och tjatar, få se om allt lyckas komma hem idag.
 
OCH SÅ NU, DAGENS VACKRA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0